Klachtenregeling – Huisartsenpraktijk Watertoren – Den Helder
Header afbeelding
Huisartsenpraktijk Watertoren
Molenstraat 113 1781 NL
Den Helder

Klachtenregeling

Heeft u een klacht over een zorgverlener?

In gesprek


Het is belangrijk om rechtstreeks in gesprek te gaan met uw zorgverlener. Zij waarderen het als u uw onvrede in eerste instantie direct met hen bespreekt. Samen kunt u zoeken naar een oplossing. Hier kunt u uw klacht direct bij de praktijk kenbaar maken.

Ontevreden


Heeft u het gevoel dat u er met uw eigen zorgverlener niet uitkomt dan kunt u uw onvrede natuurlijk ook kenbaar maken. Om ervoor te zorgen dat we op een goede manier met uw klacht omgaan zijn wij aangesloten bij de klachtenregeling van de HKN. U kunt de klacht via onderstaand formulier melden bij onze klachtenfunctionaris van de HKN.

Klik hier voor het formulier

Folder Complimenten en klachten

HKN klachtenregeling

https://www.hknhuisartsen.nl/organisatie/klachten/